اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۴۰۹۱

شاید حبس شدنم منجر به ترفیع شود!

شاید حبس شدنم منجر به ترفیع شود!
مديرعامل سابق برق شيراز گفت: منتظر هستم مديركل ورزش و جوانان فارس با حكم جلب سراغ من بيايد.
۲۱:۲۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

امروز در محافل ورزشی شیراز این خبر شنیده شد که کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس به دلیل نشر اکاذیب و توهین در رسانه علیه خلیل صالحی در دادسرا شکایت کرده است. صالحی چندی قبل در جراید محلی انتقاداتی را علیه برخی مدیران سابق برق از جمله کامیاب مطرح کرده بود.

صالحی در این باره به خبرگزارى فارس گفت: من هم شنیده‌ام از من شکایت شده و البته شکایت حق هر فردی است که احساس می‌کند مورد ظلم یا بی احترامی قرار گرفته است.

او ادامه داد:نشانی منزل من را خود مدیرکل ورزش استان و اغلب همکاران شان دارند. هنوز که ابلاغ و احضاریه ای به دستم نرسیده اما اگر هم به دستم برسد با احترام کامل به مسئولین قضایی و قوانین مملکت، منتظر جلب می مانم. در دادسرا هم از حق قانونی خود استفاده می کنم و سکوت خواهم کرد. هر حکمی هم علیه ام صادر شود اعتراض هم نخواهم کرد و اگر رای مراجع قضایی منجر به حبس شود کاملا مطیع خواهم بود و اعتراضی به آن ندارم.

وی در پایان گفت: بعضا برخی افراد مثلا در فوتبال تبانی کردند و دو سه سال محروم شدند اما بعد توانستند ترفیع بگیرند شاید حبس من هم منجر به ترفیع شد. پس ، از آن استقبال خواهم کرد و خود را در برابر قانون و مقررات کاملا تسلیم می‌دانم.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: برق شیراز صالحی
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین